کھانے سے قبل میں ایک بار سورۃ قریش پڑھی تو اسی وقت ایسا معجزہ ہوا کہ میں حیران رہ گیا

قرآن پاک کی وہ کونسی سورۃ ہے جسے پڑھنے سے اگر کھانے کے اندر زہر بھی ملا ہوگا تو وہ اثر نہیں کرے گا
اگر آپ سورہ قریش ایک دفعہ پڑھیں گے تو اگرکھانے کے اندر زہربھی ملا ہوگا تو وہ اثر نہیں کرے گا۔کھانا فوڈ پوائزن نہیں بنے گا اور وہ کھانا بیماری نہیں بنے گا، صحت بنے گا۔وہ کھانا اسے گناہوں کی طرف مائل نہیں کرے گا۔نیکی کاذریعہ بنے گا اور جو دوسری دفعہ سورہ قریش پڑھے گا۔اللہ پاک جل شانہ اس کو ایسا دسترخوان سدا دیتا رہے گا۔ بہترین، اچھے سے اچھا عطا فرماتے رہیں گے ظاہر ہے روزی سکھی ہوگی تو دسترخوان اچھا ہوگا اور جو تیسری مرتبہ سورہ قریش پڑھے گا اللہ اس کی سات نسلوں کو بھی لاجواب کھانے دسترخوان رزق دیتے رہیں گے۔آپ بھی آج سے ہی یہ پڑھیں زندگی میں تبدیلی آپ خود محسوس کریں گے۔

آنحضرت ﷺ کے ایک صحابی رضی اللہ عنہ سخت بیمار ہوگئے۔شدتِ ضعف کی وجہ سے اٹھنے بیٹھنے سے بھی معذور ہوگئے ۔حضور پاک ﷺ عیادت کے لئے ان کے گھر تشریف لے گئے۔بیمار صحابی نے جب آپ ﷺ کو دیکھا تو خوشی سے نئی زندگی محسوس کی اور ایسا معلوم ہوا کہ جیسے کوئی مردہ اچانک زندہ ہوگیا ہو۔زہے نصیب اس بیماری نے تو مجھے خوش نصیب کردیا۔جس کی بدولت میرے غریب خانے کو شاہِ دو عالم ﷺ کے پائے اقدس چومنے کی سعادت حاصل ہوئی۔ اس صحابی نے کہا اے میری بیماری اور بخار اور رنج وغم اور اے درد اور بیداری شب تجھے مبارک ہو بسبب تمہارے اس وقت نبی پاک ﷺ میری عیادت کو میرے پاس تشریف لائے ۔

جب آپ ﷺ ان کی عیادت سے فارغ ہوئے۔ تو آپ ﷺ نے ارشاد فرمایا تمہیں کچھ یاد ہے کہ تم نے حالتِ صحت میں کوئی نامناسب دعا مانگی ہو۔ انہوں نے کہا مجھے کچھ یاد نہیں آتا کہ کی دعا کی تھی۔ تھوڑے ہی وقفے کے بعد حضور ﷺ کی برکت سے انکو وہ دعا یاد آگئی۔

Sharing is caring!

Categories

Comments are closed.